LESKOVAČKI USLUŽNI CENTAR NASTAVLJA SA OSAVREMENJAVANJEM SVOG RADA

„Sama činjenica da je grad Leskovac zauzeo peto mesto po transparentnosti u Srbiji sa indeksom 75 i nas to obavezuje da radimo inovativno, odnosno da svi naši poslovi budu dostupni građanima’’, kazala je u izjavi za TV 4S šef Odeljenja Uslužnog centra Kristina Vasiljović.

U Uslužnom centru svi zahtevi koji su dostupni na šalteru informacija sada su učinjeni vidljivijim građanima jer su postavljeni na posebnoj, osvetljenoj polici. Na ovaj način građani imaju uvid ne samo u rad službenika, već i u ostvarivanje svojih prava.

U Uslužnom centru na samom ulazu postavljenja je i posebna polica sa flajerima, propagandnim materijalom i knjigama gde se koruisnici usluga mogu upoznati sa radom ove, ali i drugih gradskih službi i institucija.

Mi konstatujemo da je ovo je dobar primer i ostalim službama u gradu da se sa jedne strane informišu građani, a sa druge oplemeni i kutak svake institucije.

Posebno je pohvalno i to što je poljoprivrednicima na polici flajera i propagandnog materijala dostupna stručna literatura koju mogu i poneti kući i nakon prelistavanja i čitanja vratiti.

Bratislav Lekić

 

Uslužni centar Leskovac