AKCIJA „DA SE BOLJE VIDIMO“ U LESKOVCU

Agencija za bezbednost saobraćaja sinoć je u sklopu nacionalne kampanje „Um na drum“ u saradnji sa gradom realizovala akciju „Da se bolje vidimo“.
Akcija, na kojoj je prolaznicima deljen promo materijal, je usmerena ka pešacima i biciklistima, sa ciljem povećanja njihove vidljivosti i bezbednosti u saobraćaju.
U ime Agencije za bezbednost saobraćaja obratio se Filip Živković koji je o pešacima i biciklistima govorio kao o ranjivim učesnicima u saobraćaju.
„Posebno ugrožena kategorija učesnika u saobraćaju, ranjivih učesnika, naročito je ugrožena u noćnim uslovima i tokom jesenjih meseci, jer tada dolazi do ranijeg smrkavanja, a grad i dalje funkcioniše“ – kazao je on i dodao da su se večeras delili fluorescentni prsluci, zvonca i svetla za povećanu vidljivost navedenih učesnika u saobraćaju, ali i materijal za ostale učesnike.

U ime lokalne samouprave grada Leskovca obratio se Oliver Antanasijević, zamenik predsednika skupštine grada rekao da je Leskovac pre mesec dana u funkciju stavio bazu o obeležjima bezbednosti saobraćaja i naglasio.

„Sa saznanjima koje steknemo bazu ćemo dopunjavati i ona će biti alat koji će nam pomoći u povećanju bezbednosti saobraćaja. Grad Leskovac je u putnu infrastrukturu, čiji je kvalitet značajan za bezbednost saobraćaja, uložio milijardu i 800 miliona dinara, i u tekućoj godini izdvojio 18 miliona dinara u saobraćajnu signalizaciju. Najveći deo objekata, pre svega škole i predškolske ustanove, gde se kreće mnogo dece i mladih, obeležili smo na propisan način, ograničili brzinu i postavili trotoare.“

„Da se bolje vidimo“„Um na drum“Agencija za bezbednost saobraćaja